NOU: se poate plati si cu Google Pay si Apple Pay!

Istoria Brother: o istorie de peste 100 de ani si prezenta in 44 de țări

Istoria Brother: o istorie de peste 100 de ani si prezenta in 44 de țări

Originea Brother a inceput acum peste 100 de ani in 1908, când Kanekichi Yasui deschis Yasui Sewing Machine Co. in casa sa din Nagoya, Japonia. Aici repara mașini de cusut industriale și a inceput sa fabrice piese pentru mașinile de cusut din comunitatea sa locală.

Mulți ani mai târziu, fiii săi au moștenit compania și a fost redenumită Compania de mașini de cusut a fraților Yasui. Acesta a fost începutul companiei Brother. Această nouă companie a produs în mod independent o mașină de cusut japoneză care a depasit toate mașinile fabricate în străinătate și în prezent, își continuă creșterea fără precedent ca lider al industriei.

 

Istoria fraților Yasui

După ce au fabricat cu succes o mașină de cusut pentru  cusături în lanț utilizate la pălăriile de paie, în 1928, frații Yasui au început să lucreze la o mașină de cusut casnica pentru lucrul la domiciliul. Producția în masă a cârligului,o componentă esențială a mașinilor de cusut, sa dovedit a fi dificilă, având în vedere tehnologia vremii. Frații Yasui au reușit în cele din urmă, iar în 1932 scopul lor de a fabrica mașini de cusut casnice a fost atins si asa  a aparrut „mașinii de cusut de casnica tip 50 Model 70”.

Istoria Brother

 

1908

În aprilie 1908, Kanekichi Yasui a înființat Yasui Sewing Machine Co. în Japonia pentru a repara mașinile de cusut importate și pentru a fabrica piese pentru mașinile de cusut. Întrucât Kanekichi avea o stare de sănătate precară, fiul său cel mare, Masayoshi, și-a ajutat tatăl la locul de muncă. Până la vârsta de 16 ani, Masayoshi dobândise aproape toate abilitățile necesare pentru a deveni un bun mecanic pentru mașinile de cusut. După retragerea lui Kanekichi din companie în mai 1923, Masayoshi, care pe atunci avea 19 ani, a preluat efectiv frâiele companiei Yasui Sewing Machine Company.

 

Anii 1920

Majoritatea mașinilor de cusut reparate la Yasui Sewing Machine Co. erau mașini de cusut ce executau  cusături folosite pentru a produce pălării de paie. Matrițele și prese hidraulice utilizate pentru modelarea pălăriilor și mașinile de cusut erau echipamente necesare producătorilor de pălării de paie. Masayoshi a construit o mică fabrică nouă pentru a produce prese hidraulice pe baza modelelor originale și a metodelor de producție. Masayoshi și frații săi au început, de asemenea, să facă pălării de paie și au efectuat cercetări în tehnologiile de cusut si in tehnicile de bază necesare pentru producerea mașinilor de cusut. Până în 1928, după doi ani de eforturi minuțioase, frații Yasui au înființat un nou magazin numit Yasui Brothers ’Sewing Machine Co. și au lansat pe piață prima mașină de cusut fabricata în Japonia. Au ales numele de marcă „Brother” pentru a sublinia cooperarea ​​în realizarea visului lor.

 

Anii 1950

Roy Nakagawa, un american japonez, s-a înrolat în armată, unde misiunea lui era de a preda japoneza soldaților americani la Universitatea din Michigan. După război, Roy s-a mutat în Japonia ca parte a unui proiect militar. Unul dintre studenții săi de la Universitate a fost Max Hugel. Împreună cu Bernie Etzin, un american născut în Japonia, au format o companie care exporta noutăți produse în Japonia în SUA. În timp ce se întâlnea cu vechiul său profesor, Max i-a spus lui Roy despre compania lor și despre contactele lor extinse din SUA și l-au convins pe Roy să se alăture companiei. Mai târziu, Roy l-a întâlnit pe domnul Yasui, care deținea o companie care fabrica mașini de cusut. Domnul Yasui căuta pe cineva care să distribuie mașinile de cusut ale companiei sale în SUA, deoarece mașinile de cusut ale domnului Yasui aveau o reputație de calitate și fiabilitate și in plus aveau un nume american memorabil: Brother. Roy, Max și Bernie s-au apropiat de Brother și au cerut să devină distribuitorii oficiali din SUA și s-a născut compania cunoscută sub numele de Brother International Corporation. La acea vreme, produsele Brother includeau mașini de cusut casnice, mașini de cusut în zigzag, mașini de tricotat casnice, mașini de spălat electrice, strunguri mici pentru școli, și ventilatoare electrice.

 

Anii 1970

Pentru a finanța extinderea rapidă a companiei, Brother International Corporation a devenit publică în 1972. Evenimentul a facut valva, deoarece Brother a devenit prima companie din istoria Wall Street cu 50% proprietate străină. Din păcate, momentul nu ar fi putut fi ales mai rău iar, din cauza recesiunii de la mijlocul anilor 70, acțiunile Brother au scăzut în valoare. Pentru ca ca acționarii să piardă bani din investiții, conducerea a decis să cumpere imediat toate acțiunile, iar Brother International Corporation a devenit din nou o companie privată în 1976. În anii 70, produsele Brother erau mașini de cusut electrice și computerizate, mașini de monogramare computerizate, mașini de tricotat cărți perforate, tastaturi de calculator, calculatoare, mașini de cusut industriale, mașini de scris manuale și electrice, imprimante cu matrice de puncte și multe altele!

 

1979

În timp ce anii 70 se apropiau de sfârșit, Brother crestea, iar în 1979, Brother a introdus Computer-Sew 1000, prima mașină de cusut computerizată casnica. Compacta, versatila și cu o mică serie de accesorii incluse, Computer-Sew 1000 a continuat tendința Brother ca lider al industriei.

 

Anii 1980

Anii 1980-1990 au reprezentat un deceniu de angajament și viziune. Piața s-a schimbat și au aparut noi canale de distribuție. Brother a început să distribuie produse de ultimă generație către dealeri și a intrat într-un nou canal de distribuție numit „magazinele de birouri”. Aici, Brother a continuat să fie „alături de tine” cu soluții si produse inteligente, la cerere, programe esențiale și asistență specializata. Brother știa că trebuie să-și extindă oferta de produse și acest lucru este cel mai bine dovedit de introducerea primelor sale modele de aparate fax și procesoare de text în 1987.

 

1991

În 1991 s-a lansat prima mașină de brodat Brother Home, PC7000, care era o mașină de cusut computerizată cu funcție de brodat. Aparatul avea un card de memorie care permitea reproducerea a 900 tipuri de modele și broderii colorate folosind maximum 5 culori. Tutorialele video afișau operațiuni de bază și metode de cusut, plus că mașina avea un tăietor automat de fire și un dispozitiv de reglare automată a tensiunii firului, care evidențiau ușurința sa de utilizare.

 

Anii 1990

Datorită marketingului agresiv și dezvoltării produselor, Brother a trecut de la o companie de 200 de milioane de dolari în 1984 la o companie de 1 miliard de dolari în 1997 cu un sistem internațional de supraveghere a tuturor aspectelor legate de gestionarea lanțului de aprovizionare. În 1998, a fost înființată o unitate de cercetare și dezvoltare în Bartlett, Tennessee, iar teritoriile de vânzare au fost extinse in Canada, Mexic, Brazilia și Chile. Mai târziu în acel an, Brother și-a mutat sediul corporativ din SUA într-un nou complex de birouri de ultimă generație situat central în Bridgewater, New Jersey. In anii 1990 s-a lansat  Brother.com, unde consumatorii puteau naviga pe internet cu ușurință pe o gama largă de categorii și produse.

 

Anii 2000

La o jumătate de secol după ce a luat cu asalt lumea masinilor de cusut Brother a introdus două noi mașini incredibile, ULT-2002D și PE-180D. Aceste două unități inovatoare au dus dinamica in cusut la domiciliu, marcand nivelul următor. Aceste noi mașini au integrat tehnologii concepute pentru a simplifica practic orice sarcină de cusut. Fie că utilizatorii au ales PE-180D numai pentru broderie, cu gama sa completă de modele Disney încorporate, sau ULT-2002D, care a adăugat si funcții de cusut, au avut posibilitatea de a-și îmbunătăți experiența de cusut. In anii 2000, Brother a atins o etapă important astfel  în 2014, au fabricat mașina cu numărul 50 de milione incepand din 1933!

2000

La trecerea in secolul 21, Brother a lansat revoluționarului ULT2001, primul aparat de cusut și brodat computerizat Brother cu afișaj color si astfel Brother a dus din nou industria cusutului la domiciliu la un nou nivel. Cu peste 100 de cusături încorporate și nouă picioruse incluse, lansarea ULT2001 a fost o modalitate excelentă de a începe noul mileniu.

 

2008

În anul 2008, Brother a introdus partenerul creativ suprem în cusut, broderie, matlasare și artizanat, NV6000D. Această nouă mașină a venit cu 100 de funcții noi și îmbunătățite, inclusiv primele din industrie, cum ar fi tehnologia InnovEye ™, o funcție de vizualizare Up Close ™ și iluminarea Runway ™. Cu NV6000D, inspirația devenit standard.

 

2020

Deoarece Brother crede că „alături de tine” este mai mult decât un termen de marketing, produsele noi sunt concepute pentru a păstra intacte vechile loialități. Brother și-a făcut un nume în anii '50 și '60 provocând liderii din categoriile concurente, iar această acțiune este încă evidentă astăzi. În timp ce alte companii se mulțumesc să folosească cuvinte precum „sinergie”, Brother creează produse care o sfidează - cum ar fi gama sa revoluționară de ultimă generație de mașini de cusut, brodat, matlasat și confecționat casnic. Reinventarea și reproiectarea produselor nu este o noutate pentru Brother. Am fost întotdeauna un pionier în industrie. Ultimele șase decenii ne-au adus mari recompense și așteptăm cu nerăbdare viitorul, pe măsură ce continuăm să fim o forță motrice în inovație și creativitate.

Postari Similare
  1. Cum să începeți o afacere in croitorie - Alegeți-vă atent nisa in care doriti sa va dezvoltati... Cum să începeți o afacere in croitorie - Alegeți-vă atent nisa in care doriti sa va dezvoltati...
  2. Sfaturi si trucuri pe care nu le stiai despre nasturi Sfaturi si trucuri pe care nu le stiai despre nasturi